Sunday, January 3, 2010

~...bertahan...~

2 hari lepas, MISI aku dah start balik dah...
but aku belum sembuh sepenuhnya lah..huhu
luka yang lain2 semua dah OK.
but tangan n lutut still KO.
tangan ni kadang2 rasa terlampau pedih n aku pasti, mesti lambat lagi nak baik ni
entahlah..harap2 tak macam tu lah kan...
lutut pulak still rasa sakit.
tapi syukur sangat2 sebab dah dapat mulakan MISI.












Note: Nampaknya...aku tak jadi lah nak belajar memasak dalam masa terdekat ni~ he he he





babai


2 comments:

CikC on Monday, January 04, 2010 said...

fiza, ekau ni kalo takbelajar bawak moto mesti, bawak basikal?
tapi takkan 17 tahun baru belajar naik basikal?

Thru Da SKY on Tuesday, January 05, 2010 said...

tak lah...
aku jatuh masa tgh naik treadmill ni..
abis bergesel2 kat badan aku ni..
dah la aku buat yg laju2 punye..

 

Thru Da SKY Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template