Tuesday, January 5, 2010

~...oh no?...~

Hurm...terus terang aku cakap.
Aku dah tak ada hati nak blogging2 ni dah.
Dah tak ada hati untuk blogging di sini.
Facebook juga mendapat tempias yang sama.
Dah tak ada hati nak main komen2 kat FB.
Tapi masih ada hati nak main FarmVille n FishVille. hehehe


Hurm...aku nak cari sesuatu yang baru~
Nak buat aktiviti baru...aktiviti yang best n aku tak pernah cuba sebelum ni.
Tapi apa yea? Ntahlah, ni yang tengah nak discover ni. (dah tau dah..tapi saje jea buat2 tak tau)


Tahun Baru Ni...aku dah ada banyak plan dalam kepala ni.
Apakah plannya? Biarlah aku simpan dalam hati ni. :)


Fokus aku?

1. Penciptaku.
2. Adikku.
3. MISIku.




dah itu aje. ada 3 benda yang aku fokuskan. yang lain2 tolak ke tepi. malas nak fikir. buang masa jea.











Note: Menghilangkan diri buat seketika. Tak mahu ada sesiapa yang menganggu kebahagiaan aku. Biarkan aku hidup dengan duniaku. Di mana2 aje. Jangan ganggu aku. huhuhu




~Wasalam~

2 comments:

Anonymous said...

jgn menghilangkan diri lama2 tau. ti kite rinduuuu:D

pls: tittle post awk ohno (tringt arashi xD)

Thru Da SKY on Wednesday, January 06, 2010 said...

hehe...buat2 hilang jea..
still ada dok bkebun kat farmville n main2 ikan kat fisville~



owh...sbb tu la kita buat tanda soal tu...hehehe

 

Thru Da SKY Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template